2013-03-27

Hej :) Idag har det varit sol här i Oslo hela dagen! Började faktiskt dagen med en löprunda i det härliga vädret. Har bara sprungit två gånger utomhus sen jag flyttade till Oslo, och herregud vad det märktes.. Sprang bara 2,5 km men det räckte gott och väl. Om jag fortfarande hade spelat fotboll hade jag varit som mest vältränad nu under försäsongens slut. haha tragiskt att jag knappt har någon kondition kvar.. Men det kan alltid bli bättre!
 
När jag kom tillbaka gjorde jag en god frukost och satte mig tillsammans med Tilda och Linnea ute på altanen i solen. Det var riktigt varmt och skönt så man kunde njuta till fullo!
 
Därefter kramades vi hejdå eftersom de flyttar hem till Sverige idag. På bilden ser ni vårat avskedsmys med tända ljus och massa god frukt vi åt igår! Har blivit beroende av fruktsallad haha och äter det varje dag nu..Dock resulterade det i en allergisk chock idag då hela mitt ansikte blev prickigt och svullet..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du bo kvar i den lägenheten själv nu eller hur gör du med boende? :)

Svar: jag flyttade ut några dagar efter än tjejerna, och har nu flyttat in i ett kollektiv tillsammans med en gammal klasskompis och 18 andra personer ;)
Filippa

2013-03-28 @ 08:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0