JEANSJACKA RETRO

Lägger upp lite kläder här på bloggen först, och om ingen vill köpa något försöker jag på tradera sen ;) haha desperat på att försöka tjäna pengar eller? Nä men har så mycket som jag vill bli av med, och tycker faktiskt att detta är ett ganska kul sätt att tjäna lite extra slantar på. Men som jag sa tidigare, bara hojta till om ni är intresserade. 
 
Denna retro jeansjacka är i oversizemodell och passar mig som har storlek 34-36. Ljusblå i färgen och tycker den är himla fin, så hade mer än gärna behållt den om jag inte hade behövt mer plats i jackgarderoben...

Kommentarer
Postat av: Emelie

När du lägger upp kläder kan du inte skriva minst bud oxå? :)

Svar: Jag har egentligen inget minsta bud, beror helt enkelt på hur villig personer är att ge för plagget. allting ska ju bort så :)
Filippa

2013-03-16 @ 08:20:07
Postat av: Emelie

Har du någon fin vit klänning? :)

2013-03-16 @ 08:44:00
Postat av: Mia

Filippa! :)

Hur mycket vill du ha för den här? :)
Hoppas vi ses snart igen!
Kramar

Svar: Hej mia :D jadu har inte en susning haha, hur mycket är du villig att ge? Ja verkligen, ha det så bra tills vi ses helt enklet :) kram
Filippa

2013-03-16 @ 23:33:05
Postat av: Julia

Hej! Är den här såld än? Är väldigt intresserad av att köpa den!

2013-05-11 @ 13:43:04
Postat av: Celine Ekelund

Intresserad!

2013-05-18 @ 16:53:34
URL: http://celineekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0