2013.05.04

Hej på er :) Sov till fyra idag(!!!) helt sjukt, men jag känner verkligen att kroppen är riktigt sliten. Det tar på krafterna att jobba natt dessutom.. Har fått någon allergi/ögoninflammation då tårarna rinner och ögonen är helt rödsprängda, så började dagen med att springa runt till fyra olika apotek men de kunde tyvärr inte göra någonting och ville skicka iväg mig till läkaren. Men jag orkar verkligen inte åka dit igen! får hoppas det går över istället.
 
I eftermiddag har jag tagit en lång pw och gjort kyckling & egengjorda klyftpoptatis i ugn. Alldeles strax ska jag kila iväg till jobbet för ytterligare ett jobbpass. Längtar till imorgon då jag är ledig! Ser ut att bli fint väder så ska försöka inte sova bort hela dagen..Hoppas att ni har haft en fin lördagkväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0