MC DONALDS

Hej på er :) Blev chockad när jag loggade in på bloggen idag och såg att jag fått massvis med kommentarer..kan det varit så att jag missat att jag varit med på blogg.se startsida eller något? haha kul i alla fall!
 
Hoppas allt är bra med er. Idag jobbar jag min sista arbetsvecka här i Oslo, och på fredag är det Norges nationaldag vilket betyder att jag bara har tre jobbpass på barnehage kvar. Det känns så overkligt att tiden här snart är över, vilket både är på gott och ont. Jobbade sista dagen på mc donalds igår och jag ville inte ens gå hem därifrån haha..Kommer sakna mina härliga kollegor något enormt. Men i lördags slog vi salgrekord på natten, så det kändes som ett bra avslut på denna lilla resa! Slänger in en bild på vårat dreamteam ;) hörs mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: chris

vilken härlig bild! :)

2013-05-13 @ 19:30:15
URL: http://chriisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0