13.48

Klockan börjar snart närma sig två och jag har nästan tre timmar kvar i skolan..känns inte så jätte uppmuntrande faktist. Därefter ska jag direkt hem och plugga inför grammatikprovet tills imorgon, blä skolan tar död på en ibland. Ska i alla fall ha pluggpaus en liten stund då det är fotbollsträning.
Justde ja, vi hade engelska nationella nu på morgonen. Kändes faktist helt okej, förutom att jag glömde skriva en viktig avslutningsfras som tydligt stod i beskrivningen att man var tvungen att ha med..good job lippis. Hur kan alla utom jag uppmärksamma en sån liten skitmening? eller okej, felicia missade den också, så de kanske förklarar saken om att vi inte är dom smartaste genierna i klassen. 
Nu ska jag jobba vidare med min mediabild i illustrator, som verkligen är ett skittråkigt program man inte fattar någonting av. eller ja, i alla fall inte jag. hmm de kanske förklarar saken de med? bäst att jag börjar bli lite engagerad nu efter utvecklingsamtalet! 
och idag får vi inte glömma att johannnis fyller 17 år!! wihoooo, grattis till henne ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

tack filippis :* <3

2010-04-28 @ 13:52:30
URL: http://johannnnnnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0