"amen" gomorron!

Har precis varit allmänt social mot två från Jehovas vittne som ringde på min dörr precis när jag stod i trosor och tänkte hoppa i duschen.. (borde man ens vara social mot sånna?) jag tycker mest dom verkar läskiga när man får höra om att dom inte firar jul, födelsedagar, inte har tv och massa annat. fy fanken vilket tråkigt liv! Jaja man kan väl säga att detta var dagens gärning jag gjorde då..hehe
Hur mår ni annars? Hoppas helgen har varit bra! Matchen igår vann vi med 2-1 och jag gjorde mål, wiee inte varje dag det händer liksom. A-lags matchen slutade 2-2, bra början såhär i ettan åde ju! På kvällen premiärgrillade vi, och ni skulle bara veta hur gott det blev. Blev lite botten upp också, men det slutade med att vi alla låg och sov på mitt vardagsrumsgolv..

Idag skiner sooooooooolen så ska snart ut och gå en prommis med malin sen blir det att träffa bonden från öland♥
det är söndag och söndagar hatar vi. Därför kopplar vi bort all ångest om att skolan är imorgon, att vi inte har pluggat på de vi ska, och att vi har minnesluckor sedan gårdagens partajande. Vi låtsas helt enkelt att det är lördag och att vi älskar oss själva, älskar varrandra och älskar livet!

fan vad jag har börjat älska livet.. vad har flugit i mig egentligen? Men om man nu ska leva med sig själv hela livet, så borde man väl ändå älska sig själv hela livet, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0