Friday

Godkväll alla kära! Sitter just nu med en vindruva i käften och önskar nästan att den kunde smakat en gnutta vin. Det är nämligen fredag och jag sitter hemma alldeles själv i hela huset. Mamma & pappa drog nämligen till stockholm idag och eftersom vi spelar träningsmatch både imorgon och på söndag valde jag att stanna hemma. Pappa hade skrivit på en lapp: "Ha det nu bra i helgen, och var rädd om både tån och levern.." haha jag tror han börjar förutspå vilka partypinglor jag och malin är så fort huset är fritt. 
Ikväll blir det inget partajande minsann, tänker istället unna mig en god middag, som jag antagligen kommer stå i min ensamhet i köket och tillaga.. haha tragiskt det låter, men det är så det är!

Vädret ute får mig i alla fall på lite bättre humör. Imorgon väntas grillning med gänget, håller tummarna för att solen skiner på oss även då :) För övrigt så känner jag att jag inte har något interessant att berätta under denna vecka som varit.. skönt med helg nu i alla fall och jag önskar er alla en riktigt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0