sötmammis

Haha vilken söt mamma jag har ♥ Igår när vi hade ätit färdigt sa hon att påskharen hade varit här och att jag skulle leta efter mitt påskägg. Pappa kollade på mamma som om jag vore 5 år. Jag var stressad och på dåligt humör så jag orkade verkligen leka fet 5åring som skulle springa runt hela trädgården för lite godis. Mamma gav ganska snabbt med sig och sa att jag skulle kolla i stuprännan vid altanen. Och tro det eller ej, men påskharen hade varit även hos mig. Så där i stuprännan låg ett påskägg fullt med godis och en liten lapp där det stod; kolla i kakelugnen. När jag väl går in i huset och kollar i kakelugnen står det en nottinghill film där.

Att hon alltid lyckas få mig på lite bättre humör. Och just för stunden önskade jag nästan att jag var dendär feta 5åringen och att livet flöt på precis som det skulle utan några alls bekymmer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0