SP09E bäst i test!

Haha igår blev hela klassen inkallade på krismöte på mentorstiden. Talet 52 stod redan uppskrivet på tavlan
-vilket visade sig vara de IG-varningar vår klass hade samlat på sig nu under vårterminen. I genomsnitt alltså 2 ig varningar/person. Efter att ha diskuterat att vi kanske inte är lärarnas favoritklass när det gäller mobiler på lektioner, frånvaro, och sena ankomster skrev Jörgen upp en ny siffra på tavlan. Denna gånger nummer 8, detta var antalet i klassen som troligtvis kommer få indraget studiebidrag pga av för mycket ogiltlig frånvaro ;o hörde jag verkligen rätt?!..INGET studiebidrag?? hur fan ska man överleva då? Klarar mig ju knappt på dom 900 jag får nu. Som tur är gäller ju detta förhoppningsvis inte mig, hehe eller de återstår ju att se på utvecklingssamtalet på tisdag, men så illa kommer det inte va mammsen, du behöver inte oroa dig i onödan :)) PUSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0