springa+ballong=filippa

God morgon! har ni sovit gott? Fick ju faktist sova några timmar längre idag, känner att det var högst behövligt efter denna veckan :) men sån riktigt sängliggare var jag minsann inte. Ställde klockan på halvtio för att ge mig ut och ta en löprunda, som blev en halvmil till slut. Så nu har jag precis tryckt i min en bauta frukost så jag känner mig uppblåst som en ballong haha.. men jag tycker verkligen frukost är den godaste måltiden på dagen. Förstår mig inte på dom som inte kan äta på morgonen. Jag skulle aldrig klara mig utan dendär goda jordgubbsfilen med cheerios, smakar ju nästan bättre än godis. Menmen alla är inte som jag och det är väl tur att vi är olika! Om en timma börjar skolan och då har jag endast två lektioner innan vi tar helg. Ha nu en riktigt bra dag så hörs vi nog ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0