SUNday

Gud vad mycket datasittande det har blivit idag.. Jag hade ju planerat att vara ute i parken med mina fina vänner för att grilla och spela kubb? Kunde inte väderguden följt mina planer för en gång skull. Istället har jag i princip suttit inne hela dagen. Känner mig åtminstone stolt över dendär milen jag cyklade i morse! Annars har jag bara slappat och kollat film med mamma. Ångrar mig lite att jag inte följde pappas ord om att göra årspremiär på golfbanan, då han kom hem och hade blivit solbränd i anisktet ;/ eller ja, åtminstone lite skär om kinderna, hihi. Jag är trött på att vara blekfis.

Kvällen igår spenderades åt lagfest hemma hos matilda med massa härliga tjejer! Vi grillade (första gången iår =vårkänsla så att det bara smäller om det!), åt även en massa gott, spelade spel och självklart skrattade all night long.

 
Inför kvällen körde jag en så kallad spanien outfit ;) 
Grå kavaj- Barcelona
Tunika med kedjor på axlarna- Barcelona (Hm)
Rött läppstift -Isadora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0