Tisdag 20/4

God kväll! långisdagen idag gick trots allt ganska fort. Efter skolan unnade jag mig en sväng på stan, där jag enligt mina planer hade tänkt tröstköpa lite kläder. Mamma säger att man inte blir lyckligare bara för att man köper nytt hela tiden. Men jag tror bannemig att man visst kan köpa sig glad ibland! ...i alla fall gladare just för stunden. Och just nu skulle jag kunna köpa upp varenda butik i stan, så fina vårkläder som dom har fått in. Man blir ju sommarkåt så in i bomben!! Fick i alla fall med mig ett vitt spetslinne från hm och ett par svarta skinnshorts för ynka 50kr (!) saknade dock en knapp men med lite nål och tråd så fixar jag det galant. Hade även tänkt köpa ny kalasis strumpbyxor ni vet med hjärtan på. jättemånga som har sånna och tycker som är så himla söta, men nehä där sket de sig, då varken bikbok i stan eller på hansa city hade några kvar. Menmen man får vara nöjd med det lilla goda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0