update 21.21

Hinner inte skriva så mycket. Kom precis hem från ff match där kalmar förlorade med 3-0 mot AIK, vad händer med de gamla allsvenska mästarna egentligen? Innan dess var det träning och nu återstår en jäkla massa historiaplugg all night long. Hoppas "peter-petry-mister P" (ja ett kärt barn har många namn) ger oss ett prov imorgon för icke påslästa också, känner att jag är i behov av ett sådant just nu.
Och förresten dagens mest oväntade: I skolan prövade jag att äta potatismos vilket jag inte gjort på 10år!!
-och näe de var faktist inte så slemmigt och växande i munnen som jag hade för mig..

Kommentarer
Postat av: Marcusanastasia

Thanks, keep up the good work.

2010-12-22 @ 14:01:16
URL: http://marcusanastasia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0