SVAR PÅ TAL


Hur gammal var du när du först hade sex?
15 år


Hur många gånger har du varit kär? Och hur länge varade ditt längsta förhållande?
Jag har nog bara varit riktigt kär en enda gång, vårat förhållande var när jag gick i åttan och känslorna för den killen tog inte slut förrän i somras, obesvarad kärlek som man säger, haha.. Mitt längsta förhållande varade 6 månader.


vartifrån köper du mest kläder?
jag får nog säga som dom flesta andra tonårstjejer att det är hm & gina!


varför har du jämt en macka i fickan?
haha jesper..bara för att du alltid är sugen


haaha kan inte sluta skratta åt mackan i fickan.. Men hm, vad vill du arbeta med i framtiden? haha sjuk grabb dedär..Jag har faktist ingen aning, journalist eller något skulle vara kul :)
URL: http://saraastner.blogg.se/


har du pojkvän?
Nej, det kan jag inte säga att jag har.


är du lycklig?
jo man lever bara en gång och det får man ta vara på, njut och älska livet!


När kommer videoinläggen;)?
haha väntar man på något gott väntar man aldrig för länge


varför är du så galen ankiiii?:*
du gör mig galen pytte ;* haha


hur många förhållanden han du haft?
skulle nog säga 3. ett i sjuan, ett i åttan och ett i nian ;)


hur gör du för att bli så jääääääävla söt!? ;*
man blir som man umgås gullfia :)
2010-04-05 @ 13:05:59
URL: http://iingelsson.blogg.se/


hur många gånger i veckan är du våt?;*
alla dagar som du är kåt.......


hur är det mellan dig och jacob nu? :)
det är bra. vi tar en dag i taget :)


Bus eller godis?
får nog säga bus, har ätit allt för mycket godis idag..
Postat av: Robin Full Igen Andersson


1.Vad vill du bli när du blir äldre?
tycker sånt är så svårt, åren bara rinner iväg och jag har faktist inte hunnit tänka ut exakt vad jag vill bli.


2.Hur sminkar du dig till vardags?
Om jag inte är solbränd använder jag puder, rouge, mascara, ibland eyeliner och alltid något som mjukar upp läpparna!


beskriv dig själv med 3 ord glad, social & med världens bästa humor! (dock bara malin som förstår sig på den)


3 saker du tycker om
vänner, familj & fotboll


3 saker du inte tycker om
svek,döden & ärtsoppa.


vart köper du mest kläder?
hm & gina


Hur mkt pengar spenderar du på kläder per månad?
det är olika varje månad, beroende på hur mycket som läggs på annat. Tyvärr går ju en hel del pengar åt att leva livet med stinkade vätskor men de månader jag ligger lågt på alkoholfronten kanske det rör sig om 600kr?


tycker du själv, att du är bortskämd? 
Efter att ha börjat spara 200kr/månad får jag får 900kr, och då betalar jag även min mobilräkning själv. Därefter kanske jag lyckas fjäska in mig på något plagg när dom har fått lön och dom hjälper även till vid pengarkris ;) Men nej, bortskämd tycker jag verkligen inte att jag är.


är du oskuld?
Nej det är jag inte.


vem var du senast tsm med?
Victor


är du på G med någon nu? vi får se vart allting leder oss


hur långt är ditt längsta förhållande? 6 månader


hur många gånger i veckan onanerar du?
ungefär tiotusen miljoner gånger, beror på hur kåt jag är.


hur lång är du?
hela 161cm


hur uttalar man ditt efternamn?
Som det låter, fast utan eet ;)


Vilken färg på converse tycker du är finast?
den mest opraktiska VITA färgen.


Hur ofta tränar du? 
4-5 dagar i veckan + match 1-2 gånger/helg


Hur länge var ditt längsta förhållande? 6 månader


Hur länge tycker du man ska vänta med sex.. från att man blivit tsm alltså?
Det tycker jag helt och håller är upp till en själv. Vill man så vill man. Och vill man inte så är det bättre att vänta tills det känns rätt.


Du är jättesöt! kan inte du lägga upp mer blider från din vardag:)/fester?
Jag tackar så mycket för komplimangen :) och jovisst kan jag de, är ju redan en hel del från min tråkiga vardag men det kan ju bli mer om det skulle önskas!


Hoppas ni är nöjda med svaren :) nu ska jag krypa ner under täcket, har ju varit vaken sedan klockan 5 i morse. Vad konstigt det känns att vakna i Italien och somna i Sverige..haha aja sov gott på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0