fooodie doobie

Hola tja hello tjo tjabba tjena hallå.

Dagen idag har gått ganska fort, kan ha att göra med dubbelfrukosten vi åt i skolan. Ska tydligen börja med ett hälsoprojekt där vi ska äta frukost tillsammans och även gå ut och gå en timma per dag och lyssna på dethär: på VALFRI lektion! jomen jag tackar nog inte nej till dedär meningslösa projektet trots allt.

och vetni?? idag har jag fått lära mig att för att förbränna en pizza måste man gå 2 mil. Och ett ynkaste äpple 1 km. ett äpple liksom? jag som alltid känner min duktig när jag äter frukt :o 

Idag är årets första träning på gräs, underbart! Men jag kan ju redan nu välkomna träningsverken i vaderna man kommer ha imorgon. Har även precis räknat ut att jag under träningen måste springa minst 6 mil för att förbränna pizzorna jag åt endast under dom 3 dagarna i Italien..
äh fuck nyttigheter. magen ropar på mat, dags att kolla vad kylskåpet har att bjuda på idag!

Adios hejdå bye bye ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0