GOD-kväll-natt-morgon

Plan 1: Skulle begett mig ut med mina fina flickor och gjort stan osäker.
Plan 2: Skulle haft en redig chips & dipp hemmasittarkväll med malin & julia.
Resultat: La mig i sängen efter matchen för att vila lite, vilket slutade med att jag vaknade efter 3 timmar. Tog 2 ipren för att få bort den sprängande huvudvärken. Fanns inte en tanke på att gå en ynkaste millimeter utanför ytterdörren. Åt istället en god middag och pratade om allt mellan himmel och jord med mina föräldrar hela kvällen ♥ haha faktist ganska mysigt.
Får ta igen allt partajande nästa helg då det är valborg, då är det klackarna i taket som gäller till tusen!

Ska snart krypa ner under täcket. Imorgon ska jag vara domare (för första gången i mitt liv!!) jag som alltid brukar vara nervös när jag själv ska spela, och det kan jag ju faktist..skapligt. Hur nervös kommer jag då inte vara när det är jag själv som ska döma, vilket jag inte kan.. inte ens skapligt? Det är derby dessutom ;) ifk kalmar f-96 möter smedby boik. Okej, f-96...Hur seriöst kan det vara? visste jag ens vad offside var de? hmm tror inte de. Aja Alice & jag ska visa var skåpet ska stå, tur att vi är två i alla fall :)

sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0