20.53

Godkväll! Har precis kommit ut ur duschen efter fotbollsträning. Stod länge och njöt av det varma vattnet som droppade över min svettiga kropp, haha fick nästan in en liten poetisk ton där..Hatar dessutom att raka benen men älskar att ha dom nyrakade ;-) hmmm går nästan ihop sig ju.
Kvällen kommer jag tillbringa med min svenskabok, mycket roande om ni frågar mig. Eller ja, jag önskar det vore så väl. Har grammatikprov på torsdag, och engelska nationella på onsdag!!! panik. har alltid hatat engelska och kommer alltid hata engelska. Anledningen till de kanske är att jag inte kan någonting? inte vet jag.

Min vecka ser ut som följande:
måndag -naturkunskapsprov
tisdag -LEDIGA!!!
onsdag -idrottsprov + engelska nationella
torsdag -svenskaprov
...jaa det är helt okej att ni tycker lite synd om mig.

Är i alla fall lediga imorgon vilket känns otroligt skönt! Men sovmorgon får man däremot inte, eftersom vi tydligen ska ha fotbollsgymnasiet som vanligt på morgonen..känns inte så lockande, men en morgonträningen som hindrar en från att sova bort hela dagen kanske inte är helt fel trots allt. Efter de ska jag ner till slottet och ha picknick med mina underbara vänner ♥ håller tummarna för att det fina vädret håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0