SUNSHINES

Kom precis på att jag har ännu fler bilder att lägga in från gårdagen! Kanske har det blivit lite för mycket bilder på sistone? jag kan aldrig bestämma mig vilka som ska läggas upp så då blir det enklare att lägga upp hela bunten, haha!
Malin och jag tog oss en runda i stan i det ljuvliga vårvädret. Kände dock att plånboken inte hade så mycket att bjuda på efter att ha gjort av med 400kr på bistro.. hur jag nu lyckades med det är ju en annan femma. 
Vi mötte upp grabbarna grus, köpte med oss lite gottigott och lämnade stan för att istället ta vara på solen
och sätta oss på en filt vid slottet. fyfan vad ni är bra ♥









Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du inte ha frågestund snart?

2010-04-04 @ 19:52:07
Postat av: filippis

haha sitter du och håller på en klurig fråga som jag inte kommer kunna svara på? ;) men ja får väl slänga in en snart!

2010-04-04 @ 20:05:51
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0