värt att ta en titt.

Jag tycker friends reklamer är så berörande, speciellt dessa fyra. Vet att dom har gått på tv tidigare men har ingen koll på om dom visas fortfarande. Handlar i alla fall om att man ska försöka stopppa nätmobbning. För som säkert alla vet händer det en hel del skit på internet. Själv tycker jag det är helt obegripligt att man lyckas vara en helt annan person bara för att man sitter bakom en tunn dataskärm. Frågan är, mår man själv bättre av att trycka ner andra? Jo man gör säkert det just då, bara för en liten stund. Men resten av livet? Varför tar vi istället inte vara på den tid vi lever med varandra. Jag tror faktist vi alla borde lära oss att uppskatta livet mer.   










Kommentarer
Postat av: mel

haha asså jag börjar seriöst lipa av rödluvan-reklamen :')

2010-04-27 @ 01:03:07
URL: http://www.meohlsson.devote.se
Postat av: filippis

haha ååhw puttninuttti juu:)

2010-04-27 @ 09:32:11
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0