364 dagar till nästa höjdpunkt i lilla kära staden KALMAR

Godmorgon! Sitter fortfaranade här i pyjamas och svettas som en gris. Kvällen igår började och hos felicia och sluta i min alldeles egna säng! åh jag älskar att sova hemma efter en kvälls festande. Det är så himla skönt att sminka av sig, slänga på sig sovtröjan och bara bumsa ner och somna på direkten. Eller ja, direkten och direkten..med mig rethosta tog det väl ett tag. Menmen jag ska inte klaga, jag hade i alla fall en riktigt rolig kväll, och tack alla ni som gjorde den till det :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

tihi vad bra :D jaa jag satt o kollade på den lite.. bestämde mig för att behålla den trots allt :D egentligen kan man väl inte annat än älska impulsköp... haha

2010-08-07 @ 19:14:52
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0