DEAR JOHN

Vet ni hur arg jag blir när ingenting blir som man vill? knappt så att jag inte orkar med mig själv. nu ska jag krypa ner i soffan och kolla dear john med mammis. vet att jag la in trailern här i bloggen för längesen, men har inte sett den än faktist, och så köpte dom den till mig när dom var utomlands så det är bara med engelsk text..så vi får väl se om jag fattar handlingen över huvud taget. om inte, så kan jag ju bara njuta av hur snygg Channing Tatum är ;) haha någon som sett? jag har höga förväntningar!


Kommentarer
Postat av: Linn

sjukt bra är den! har sätt den 3 ggr på 1 vecka, gråter varje gång, hehe :D

2010-08-04 @ 23:07:25
URL: http://inezway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0