I'M A SOLIDER IN THE ARMY OF THE LORD.



Jahapp där var sommaren snart över. Har den inte gått ruskigt fort detta året? Vinter, snö och blask är inget som lockar mig direkt. Bara tanken av att bege sig till skolan när det är 20 minusgrader, snöigt och motvind får mig att vilja gå i ide för resten av året. Men om hösten håller sig ifrån regn och rusk, kan de kommande månaderna faktist bli riktigt bra. Något positivt är ju i alla fall de mysiga höstkläderna som är påväg in. Här får ni lite smakprov från HM, själv inhandlade jag den randiga klänningen när vi var i helsingborg för bara 49kr!

http://shop.hm.com/se/deptstart?dept=DIV&shoptype=S
jag brukar inte shoppa online, men här kan ni i alla fall gå in och kika på hm's hemsida.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt, ska bli kul & se :D haha!

Ja, jag har haft en superbra sommar, trisst att skolan redan är igång bara.. antar att du också haft en kanon sommar? :)



åh, den randiga klänning inhandlade jag också för några veckor sen. Superfin & billig. :*

2010-08-28 @ 15:20:02
URL: http://fannyrosen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0