NOW MY FEET WON'T TOUCH THE GROUND

Hej igen! Malin behövde plugga så det blev inget fotbollstittande. Fick även en gnutta dåligt samvete när det var löpning i slutet på träningen, och där satt jag vid sidan av och åt godis, heh. Men ingen, verkligen ingen, skulle däremot kunna neka på att jag aggerade grymt som målvakt! det är upp till er själva om ni vill tro på det eller inte, och om jag ger er en ledtråd kan mina målvakts kapciteter jämföras med min vänsterfot..tss

Nu sitter jag i alla fall här och ska snart trippa ner till teven och kolla på ett program om en tonåring som nästan väger ett halvt ton! tycker sånna program är så sjuka, sorgliga, intressanta och allt dedära ;) om ni med tycker de så ta en titt på femman tror jag det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0