UPDATE OM HELGEN.

Mamma hade 50års fest i lördags, vilket betydde att varken pappa, jag eller edde fick vara i köket från och med torsdag. och när vi väl självklart endå lyckades vara i vägen, pustade hon ut en stund, gav oss en hundring till pizza och bad oss befinna oss på övervåningen resten av kvällen. haha näe okej, så illa var det kanske inte men det var varit sjukt stressigt hela helgen. Men äntligen är firandet över!

Jag och agnes agerade servitriser tillsammans med edde och sanna. Inga tallrikar blev tappade, däremot började duken brinna där vi hade tänt ljus...men vi räddade upp situationen så även de slutade bra ;)

Fick även veta sent på fredagkvällen att edde skulle flytta till linköping morgonen därpå. Kul att man delar med sig av sånt i min familj liksom...så när han hade gett sig iväg trotsade jag förkylningen och begav mig till match mot emmaboda, som slutade 2-2. Så nu är man alltså alone child i familjen igen, sjukt vad tiden går fort alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0