STANDING IN YOUR SHADOWS.

Förresten, fick en fråga om jag kunde visa hur jag fixar mitt hår till vardags, med vilka produkter osv.

Och tyvärr blir nog det lite svårt med tanke på att jag redan har naturligt platt hår, och använder därför inte plattång till vardags. Jag har tunt hår och tycker att det är jobbigt att ha det utsläppt om jag inte har gjort något med det. När jag kommer ut ur duschen ser mitt hår ungefär ut som en slickad katt :)hahah det vill säga, ingen volym alls.
Till fest och även ibland till vardags kan det hända att jag lockar håret och då använder jag oftast trippeltången från obh nordica.
Jag är riktigt dålig på att använda stylingprodukter till exempel värmeskydd. Däremot kan jag slita lite extra på det, genom att använda hårspray från wella. Förut hade jag en Volymmaster från Björn axén, som gjorde underverk! ni har säkert sett den på reklamen. Man våfflar underhåret så att det blir mer volym. Detta funkade superbra, speciellt om man har tunnt hår utan volym. Men så blev den på något lustigt sätt snodd..visst är det tråkigt att man inte kan få ha sina egna saker i fred? Menmen i vanliga fall går jag som sagt bara runt med en bulle, de trivs jag bäst i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0