VOLYMPUDER

Idioter som vi är gav vi oss ut klockan elva igårkväll och åkte pulka :D och tack vare det, vaknade jag idag upp med en stor bula på ryggen. hehe men är det jul så är det!
Tog en promenad in till stan med mamsen för att inhandla de sista julklapparna!

Och eftersom mamma har tjatat på mig i flera veckors tid att jag m å s t e klippa mig, hade jag även klipptid vid tolv. där blev det inte några stora förändringar men fick av det slitna, och det var ju en hel del. Hoppas jag inte kommer se ut som ett får nu med lockigt hår på nyår bara..haha

Fick även med mig dethär volympudret. Testade det i somras och tyckte att det faktist funkade riktigt bra, så jag ger det ett försök även nu i jul. 99:- från Schwarzkopf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0