borta bra men hemma bäst

jag har haft 5 kanonmysiga dagar i vår ståtliga huvudstad som dock bjöd på -25 grader vilket gjorde att min vårkänsla kändes väldigt långt borta.

återigen uppfyllde inte stockholm mina höga förväntingar när det gäller shopping.. jag tycker bannemig att kalmar har bättre utbud på de jag söker! efter att mitt shoppinghumör som varit på topp sjönk till noll gick jag & mamma och frossade lite china mat. (andra gången denna veckan, ajja bajja)
mötte upp malin och blev ännu mer förbannad då hon hittade en snygg festklänning som kommer klä henne utmärkt!

nu när man kommit hem känns det nästan ändå som en lättnad att plånboken faktist inte är helt tom, vilket gör att jag tänker tröstköpa en massa fins vårkläder här hemma i gamla goa kalmar ♥


                

  mc jacka               tunika med spets       kofta med nitar         enkelt armband




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tunikan med spets?

2010-03-06 @ 11:58:10
Postat av: filippis

lindex:)

2010-03-06 @ 13:27:15
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0