dagens klädsel

vill upplysa er alla om att jag inte är flintskallig i verkligheten och förhoppningsvis varken
lika tjurig eller rund som på bilden. men skulle like väl kunna vara så med tanke på alla dom
köttbullar jag åt till lunch idag, hehe.




sammetsklänning lindex 299:-
skinnväst gina (499) rea, 249:-
strumpbyxor hm 69:-
halsduk hm 99:-
nitarmband hm herravdelning 29:-
klocka ur & penn


jag tycker sånt är så spännande, att gamla klädesplagg blir moderna igen! Vad kommer mina barn klä sig i när jag är vuxen?
kommer dom springa runt på stan och tjata på sin mamma om att få dendär paljettkavajen och ljuga om att alla andra får den?
kommer jag ens få flickor som jag får köpa små söta prinsess klänningar till? eller kommer jag ens få barn över huvud taget?..hmm framtiden skrämmer mig


/filipppppppppppis ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0