el stockholmo!

Goodmorning sunshines! min känsla om att våren var påväg tinade bort ganska fort i och med att det har kommit ännu mer snö inatt.. vad gör vi för att dendär väderguden ska jävlas med oss hela tiden?

Kaffet funkade inte lika bra denna gången som när jag satt uppe till halvfem och skrev en saga i svenskan.
När malin kom och lämnade sin väska låg jag redan och sov och då var klockan..hmm halvåtta?

Så när jag har skrivit mitt IG i spanska idag bär det av till stockholm. riktigt shoppingsugen! men lärde mig efter senaste besöket att man inte ska allt för stora förhoppningar på huvudstaden då jag hittade ynka 3 grejjer.

Näe denna gången tänker jag bannemig inte lämna sthlm förrän jag har hittat en grå kavaj & min nitring.
Kommer bli ett helvete för malin som får dras med mig..hehe

Kommer hem tisdag igen och då blir det party för hela slanten!
Hoppas ni får ett superbra lov, de är vi alla värda:) PUSSSSS ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0