fotbollscup

tänk om man kunde byta ut skolan mot fotboll varje dag, då hade jag hoppat ur sängen på morgonen!
tränade igårkväll och satte dessutom på mig joggingskorna och tog löpet hem -frivilligt (y) får hoppas att det ger något också. var tvungen att stretcha i minst en halvtimma för att benen som kändes som spaghetti inte skulle falla ihop helt. och visst måste det ha gett resultat. känner mig fortfarande lite seg i benen men börjar smått tagga inför dagens fotbollscup då stagg möter kalmars andra gymnasieskolor. efter cupen är det fg träning och senare på kvällen träning igen.
just nu önskar jag bara att seriepremiären ska dra igång för att se om all denna löpning har gett någon nytta!
näe nu ska jag slänga i mig en god frukost och sedan cykla iväg till sporthallen. hoppas ni alla får en fin dag :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0