köning till thai silk

vann första matchen mot JB med 3-0, sen hade kaggs tjejer dragit sig ur så fick ledigt i 3 timmar.

Mötte då upp rasmus, malin & thor för att dra in till stan och äta thai silk.
dom öppnade nämligen idag efter att ha renoverat om och skulle bjuda dom första 100
gästerna på gratis buffé. hehe och smålänningar som vi är knökade vi in oss i kön och började
trängas med ca 150 stycken andra snåljåpar. trodde ett tag att mina revben höll på att knäckas
men muskulösa som vi är, kom vi till slut in.
(troligtvis inte min förtjänst men lite ära kan man trots allt ta åt sig) och maten smakade lika ljuvligt som alltid!


när vi kom tillbaka kändes det som om jag rullade fram på planen, mötte i alla fall jenny och förlorade
med 1-0 vilket betydde att det var slutspelat för vår del. Fick dessutom höra att JB vann finalen med 1-0 ;o
bättre att jag inte säger något så har jag ingenting sagt..


har även prov i spanska i morgon om något som min hjärnkapacitet inte klarar att ta in. 
dessutom skulle vem som helst i min spanskagrupp kunna erkänna att jag bokstavligt talat S-U-G-E-R!
tänker i alla fall sätta igång med spanskaplugget nu fram till ja...ungefär 7 i morgon bitti?
som hjälp på traven har jag kokat 10 koppar kaffe för att hålla mig någolunda vaken.
wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Lycka till! det kommer gå bra ska du se :)

2010-02-18 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0