life is good

behöver jag ens säga om det blev utgång igår?
klart det blev!! med tanke på att min övertalarförmåga ibland kan vara lika stor som beslutsångesten fick jag ta mig i kragen och ta ett klokt beslut. och kunde de bli klokare än att jag valde att följa med och leva livet på ett diskotek en torsdag i lilla kalmar som är en av sveriges hålor? NEJ de kunde de bannemig inte!
riktigt bra kväll med ritkigt bra människor.
och idag har man sovit i 5 timmar vilket inte känns sådär jätte upppiggande när jag tänker på det, men jag är i alla fall någolunda vaken för att snart bege mig till skolan.
och jag överraskade migsjälv precis med att det är fredag mmmmmm jag älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0