pimpad kavaj

       

lite söndagspyssel är aldrig fel, till och med ganska kul!

kavajen fick jag i våras av mamma, som hon hade letat fram i en av alla lådor uppe på vinden.
Hon använde den själv när hon gick på gymnasiet och det var ju ett tag sen med tanke på att hon fyller 50 till sommaren.
den är svart, lite längre modell med ett stort veck på ryggen.
tyvärr har jag råkat spräcka både sömmen i ärmen och klibbat fast ett tuggummi i innefodret. (hur man nu lyckas med de?)..

i vilket fall så passar kavaj till allt och är dessutom supersnyggt!
tyckte det dessutom var lite kul att den var från hennes ungdom, så stället för att bara slänga och köpa nytt pimpade jag upp den lite.

det är bara att leta fram alla små broscher och kedjor du lyckas hitta, och låta fantasin ta över helt enkelt!
testa, det är enkelt, kul och ni kommer få ett mycket bättre resultat än tidigare.

om jag har tur nu lyckas smyckningen ta lite mer uppmärksamhet än tuggummit i fodret, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0