studiedag

att man ens får för sig att ställa väckarklockan då man äntligen är ledig?
men är man duktig så är man, gick och la mig redan vid tio igår vilken gjorde att jag var uppe med tuppen för att städa rummet i morse, som egentligen skulle behövt göras för längesen.
och det finns nästan inget värre än att byta överkast!! förstår mig aldrig på tekniken att stoppa i täcket åt rätt håll..
efter många försök fick jag det till slut att se någolunda snyggt ut.
jag gick ut i friska luften och tog en promenad till maxi där jag noga följde mammas skrivna handlingslapp trots att det endast var 3 varor som skulle inhandlas.
Hemma satte jag väl igång med tårteriet till brorsan som fyller 20 imorgon.
(förstår egentligen inte hur han kan tillåta mig att göra tårtan när han som alla andra är mycket medvetna om att den kommer bli lika misslyckad denna gången, som alla andra år)
men jag gav det ett försök i alla fall!
senare blir det en sväng in till stan med mallan ♥ och förhoppningsvis handla födelsedagspresent till hampus som fyller 18 imorgon.
men nu ska jag skynda mig att ta ut marängen innan den bränns i ugnen.. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0