plåster på såren

Hej alla fina! wiho +grader imorse vilket gjorde att mina nya skinnjacka ropade på att vara dagens klädsel. sammetsleggings, stor vit t-shirt och vailent mjukiströja (5/5 points) fick ta del av utstryseln. 

Passade på att följa med mamma och morfar till ölands köpstad idag vilket ledde till att jag nu redan hunnit tröstköpa lite smått och gått efter stockholmtrippen!

För övrigt tycker jag det känns som om detta lovet har varat jättelänge, åh vad underbart.
lov som alltid annars brukar vara förbi innan man ens hunnit planera färdigt allt man hade tänkt hitta på.
Man brukar ju säga att tiden går fort när man har roligt, men kan detta verkligen betyda att jag har haft en tråkig vecka..
Kan inte stämma, jag har nämligen haft en riktigt skön vecka. bortsätt från alla ständiga träningar har jag vilat upp mig som bara den.
Nu börjar det bli dags att börja ladda inför lördagens festligheter,
då tänker vi höja glasen så hela öland lyfter!

                     




Kommentarer
Postat av: Anonym

O MG var har du köpt den klänningen??!?!?!?:D

2010-03-01 @ 21:17:18
Postat av: filippis

hm, förutom denna fanns bara en 42:a kvar.

men funderar på att lämna tillbaka den så om du har tur kanske du hittar den ;)

2010-03-01 @ 21:39:14
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0