världens tråkigaste inlägg resulterar en glad filippa

boken som jag har suttit och plågat mig själv med skulle varit utläst idag. men när jag kom hem från träningen igårkväll slocknade ögonen så fort jag ens tänkte på dom 60 sidor jag hade kvar. Så istället fick mamma läsa dom och tolka för mig resten av boken. något att tipsa om förresten, mycket effektivt och för en gång skull kan hjärncellerna koppla av.

idag började dagen med fg. strävan under den morgonträningen är verkligen den ljuvliga frukosten efteråt, mmmm..
dagen gick lika fort idag som igår, härligt att dagarna flyter på nu så att man äntligen kan få ta en veckas lov!

Tog en liten tripp på stan efter skolan också. Fyndade en tunika, en rouge, en ring -inte alls lika snygg som den adnra (som jag fortfarande inte kan förlåta mig själv över att jag lyckades tappa).. tänker springa runt halva stockholm nu på lovet för att hitta den!!

På torsdag flyttar även brorsan till norge, så ikväll ska vi ut och äta på restaurang med familjen, väldigt passande eftersom min mage just nu håller på att dö av hunger.

dessutom en stor tumme upp för trevliga främlingar! cyklade nämligen med ipod i öronen, men så vid övergångstället knackar en tjej i 25års ålders mig på ryggen och säger att min träningsväska håller på att åka av min pakethållare. om inte hon hade lagt 30 sekunder extra på att säga till mig kanske jag hade kommit hem utan väska över huvud taget. och då hade jag varit förbannad resten av kvällen..hhee men nu är jag glad.

eller ja, glad och glad egentligen mest fundersam över varför jag delar med mig av något så sjukt onödig information..? förlåt för världens tråkigaste inlägg.

i vilket fall som helst har jag en liten känsla av att snön håller på att försvinna. det är bara detta äckliga blasket som är kvar sen är våren här. åååååååh NU är jag glad! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0