vilken hejdundrande kväll!

först vill jag bara säga grattis till brorsan som fyllde 20 år igår! skrämmande vad tiden går fort..vi åt god mat med familjen, dock dissade både jag & pappa tårtan som faktist blev lyckad (tro det eller ej) för att bege oss ut på festligheter, tack och lov inte till samma partaj.

                                 
                              

jag mötte upp malin och vi satte oss på bussen i riktning mot ölandet där det väntades födelsedagsfirande för hela slanten. hampus fyllde 18, och ROCK kvällens tema!

för vissa slutade kvällen ganska tidigt, för andra höll den på hela natten lång. själv hade man ett skivstångspass med laget klockan halv tio morgonen efter så bussen vid 06.20 var inte att tänka på. Kändes ändå som att bussen vid ett var precis lagom för både för malin & mig.

ett stort tack till hampus och alla ni andra för en jättetrevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0