sammanfattar min dag med 10 meningar.

• en golvliggande felicia på åhléns
• magont efter en mäktig gyrostallrik på café dream
• håltimma på 3 timmar=små shopping på stan
• en grym banan payback som jag ägde kalle med, hehe
• sperma repliken på naturkunskapen
• fika på holmgrens med ljuvliga människor ♥
• världens äckligaste snö oväder vilket ledde till att jonas & jag fick gå ända hem!
• planerad tacokväll imorgon och när jag kommer hem får vi just tacos..
• träningsverk i magen av allt skrattande
• om det inte hade varit för alla händelserika dagar med er, hade jag nog grävt ner mig i en snödriva och legat där tills det blivit sommar!

Kommentarer
Postat av: Pelleinga

Your website is extremely interesting

2011-07-04 @ 13:24:05
URL: http://pelleinga.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0