festligt

I morse var det cirkelfys träning som gällde, och skivstång är väl inte min starkaste sida med tanke på att mina armar kan jämföras med dom svagaste i världen.. kände att träningsverken började komma innan man ens hunnit gå ifrån friskis, men det är så det ska va antar jag. 

blev en liten shoppingrunda med malin också, fick med mig en klänning, en snygggg ring (så som jag har letat) och ett par örhängen.

nu inväntar jag sofie, för att återigen bege oss ut på nya äventyr och denna gången kan det inte bli annat än galet.
I gotta feeling that tonights gonna be a really fucking good night!!
hoppas ni får en toppenlördag allesammans, för de tänker jag ha :)
pussssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0