lördag

Igårkväll umgicks jag med mina kära flick & pojkvänner. En riktig slappiskväll var precis vad som behövdes!
Vi åt en jäkla massa marabou under tiden som vi kollade på sommaren med göran & patrik 1,5. haha jag tycker faktist svenska filmer har ryckt upp sig en hel del, eller är det bara vi som har dålig humor..kan nog ligga något i de också.

Jag vet inte hur länge vi satt och längtade oss bort till sommaren och pratade om alla härliga äventyr som skulle utföras i sommar. Och för en kort stund fick man nästan en liten sommarkänsla som sedan försvann så fort vi gav oss ut i kylan för att bege oss hemåt i den kalla vinternatten. 

ni är guld värda ♥ 

 


Kommentarer
Postat av: agnes

svenska filmer har väl alltid varit bra, åtminstone som man bäddar :)

2010-01-24 @ 22:36:17
Postat av: fillifjonkan

resonerade inte vi latmaskar att det var för att då slapp man läsa..haha

bäddar är en av favoriterna absolut!

2010-01-25 @ 15:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0