thank god it's friday!


Good morning! riktigt segt att gå upp på morgonen idag, och när jag tänker på våra helveteslektioner som består av naturkunskap, engelska, spanska & matte ångrar jag att jag inte låg kvar några minuter till..

Men nu sitter jag i alla fall påklädd och proppmätt och någolunda vaken för att snart bege mig till skolan.
Underlättade dagen lite med att ta sovmorgon vilket jag redan har dåligt samvete för i och med att jag har gjort det alla fredagar sen vi började med astronomprojektet.

Vi får hoppas att det inte märks när vi ska redovisa nästa vecka om något jag inte har en aning om.. känner mig ganska usel just nu, och känner att jag borde ta vara även på naturkunskapslektionerna så att jag lär mig något här i livet!
vemvet jag kanske är en framtida astronom?..

/filippppis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0