dagens torsdag.



dagens aktuella:
alla som älskar snö kan dö..

dagens råd:
jag tror det är dags att sluta använda sina converse.
känner att fötterna stelnar innan man ens kommit utanför dörren.



dagens just nu:
har sjuk huvudvärk och tror ärligt talat att mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst. jag tänker vara en tjurig barnunge och sätta mig med armarna i kors på naturkunskapen imorgon. jag tänker faktist inte redovisa om ett arbete jag inte ens har lyckats komma igång med.

astronomi, vad kan man säga om de? att jag saknar sommaren på öland där jag låg på adams altan med mina underbara vänner och räknade alla stjärnfall vi såg, mjo kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0