nu är det fredagsmys -mys..

det är fredag och klockan börjar dra sig mot tolv. ikväll har jag umgåtts med familjen, ätit god mat och bara njutit av livet -bortsett från min äckliga huvudvärk som vägrar ge sig. 

och nu sitter jag här i min ensamhet och inbillar mig själv att jag har jättekul i photoshop.. i själva verket är jag rastlös som fan och undrar varför jag ens lägger ner tid på sånthär?
haha.. aja, behövde i alla fall en lugn kväll så det fick bli hur som helst, och såhär blev det.





idag har jag även hunnit med att vara ute i kylan och tränat. och nu tickar klockan och eftersom vi har cirkelfys med laget på friskis vid halv tio imorgon bitti ska jag nog börja dra mig mot sängen.

Imorgon blir det nog en snabbis på stan med mallan efter träningen, senare på kvällen väntas festligheter minsann! 

sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0