vilken kapardag

Fredagskvällen slutade inte riktigt som det var tänkt.
Vi hade en kanontrevlig kväll med mycket skratt och god mat, kanske till och med lite för god, som gjorde att jag åt lite för mycket, hehe..vid nio tiden började jag få ont i magen och kände att illamåendet var påväg upp, och visst hade jag rätt, 3 gånger till och med. Som tur var fick jag skjuts hem av emilias daddy.
Och när jag väl var hemma kröp jag ner i sängen direkt.


I lördags vaknade jag ganska tidigt och kände mig hemskt mycket bättre! puuh vad skönt säger jag bara.
 Magsjukan i indien pågick i 5 dagar och det var ingen höjdare precis..
Åkte ner till stan med mallan en sväng som trots allt piggade upp mig.

Blev lite nytt inhandlat också. Riktigt nöjd över mina 3 kap som skulle gått på 650 kr i ordinarie pris men som jag köpte för 150kr. i sånna lägen kännner man sig för en gång skull rik!
 

väska gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0