I WILL SURVIVE

Godmorgon godmorgon! Sitter här och sörplar i mig lite jordgubbar med mjölk ute på altanen. Det är något speciellt med att äta frukost ute på sommaren alltså! Snart kommer farmor och farfar hit och hämtar upp malin & mig, därefter följer vi med dom till deras sommarhus i mölle, som ligger i skåne. Sist jag var där var faktist för ett år sedan. De dagarna innan vi skulle åka till kroatien!! De ska vi ju tyvärr inte göra denna gången, men kul ska vi ha i alla fall :) Mölle är verkligen superfint, jag älskar att vara där på sommaren. Och denna gången åker jag med min favoritjej också, de kan ju bara inte bli bättre! Ta hand om kära kalmar här hemma medans vi är borta, kan nås på mobilen annars hörs vi på tisdag! Pusss&kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0