GOTTA BE SOMEBODY

Jahapp, då var man utan mobil i 3 veckor framöver. Knapparna slutade fungera så idag skickades den in på sevice.. Fan för dom om inte detta går på garantin!! Som vanligt har jag tagit ut mig aggression i mat. Denna gången fisk och potatis, alltså är det bara att hoppas att jag blir en aning intelligentare..

Hur är allt annars med er? Hoppas det är bra :) Kan ni tänka er att det bara är en månad kvar av sommarlovet, skrämmande om ni frågar mig. Malin lyckades i alla fall få mig på bra humör när hon ringde i morse och berättade att hon hade pengar till resan! Så antingen denna eller nästa vecka bokar hon och jag en sista minuten till något härligt och varmt ställe. åh kan knappt hålla mig, vill åka nu med detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0