EAT OR GET EATEN

Idag begav jag och 3 ganska rejält slitna grabbar oss till Köpingsvik runt lunchtid. När vi väl kom fram räknade vi ut att vi inte hade ätit på 22 timmar, vilket resulterade i kurrande magar för oss alla. Så innan vi gick ner till stranden gick vi förbi en pizzeria och fyllde matsäckarna! Riktigt härligt väder var det i alla fall, och två dopp blev det också. Efter att ha skrattat konstant i 3 timmar somnade vi på stranden och vaknade 40 minuter innan bussen skulle gå. Nu är jag i alla fall hemma och magen gör uppror, återigen. Men orken att laga mat finns inte med på kartan, så jag får nöja mig med mina ynka två digestive kex. smaklig måltid filippa, oh man tackar man tackar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0