ändrade planer

jaha, så länge höll den hemmakvällen....om jag ska vara exakt så höll den bara i 4 minuter, hehe. rasmus ringde precis och frågade om jag var sugen på kubb. och ja, efter en stunds funderande så kom jag på att det var alldeles för uttråkande att sitta hemma en kväll som denna. Så nu har jag precis klätt på mig lite kläder och ska snart trampa iväg på cykeln till grabbarna grus på Stensö. Blir nog en lugn kväll med tanke på tidig uppstigning imorgon. vågar man köra på barbent eller blir det för kallt? vi får se helt enkelt. här får ni i alla fall en fet sommarpuss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jensbenedicte

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 @ 01:56:32
URL: http://jensbenedicte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0