DATORBRÄNNA? så kan det gå

Blev inringd till b-lagsmatchen för en stund sen, så den var det bara att tacka ja till och tacka nej till golfrundan med pappa, per och olle. lite tråkigt, hade varit kul att komma ut och spela en runda i detta fina väder! menmen, match är ju inte fel det heller :) Samling vid två, så nu ska jag ut och lägga mig i solstolen på altanen och ta vara på solen i någon timma, trots att det blåser som sjutton. Måste ju försöka lägga på brännan lite nu innan skolavslutningen :) ha en solig dag allihop!


haha nej det är ingen vanlig bonnabränna som det ser ut som. Detta är resultatet från när listiga jag tog med mig datorn ut i solen förra helgen, en datornbränna helt enkelt. Så dagens tips är väl att aldrig sola med datorn i knäet!


Kommentarer
Postat av: moa

been there done that haha (Y)

2010-06-17 @ 17:11:32
URL: http://erlands.blogg.se/
Postat av: moa

verkligen inte haha, men som sagt, man lär sig av sina misstag :D

2010-06-17 @ 21:11:18
URL: http://erlands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0