RONNEBYBRUNN

Åh nu ska jag packa ihop lite grejer, för imorgon efter jobbet ska jag och mamma sätta oss i bilen till Ronneby. Pappa gav oss en övernattning på Ronnebybrunn, hotell och spa. I paketet ingick lite olika saker så först ska vi kolla på träningsmatch mellan Kalmar FF-Mjällby. Därefter blir det hem till hotellet för att äta grillbuffé. Efter den buffén lär vi troligtvis vara helt proppmätta och trötta så då blir det nog att knalla upp till hotellrummet och sova som gäller.

På morgonen dagen efter ska vi först gå på Ronneby spa, och efter några timmar där ska vi sätta oss i bilen påväg hem till Kalmar igen. När vi väl är framme ska vi ta oss en heldag på stan och shoppa loss! (vilket betyder att jag inte kommer hitta någonting..) kommer i alla fall bli en riktigt mor&dotter dag, vilket kommer bli supermysigt ♥
lovar att lägga upp lite bilder i övermorgon hur vi hade det, nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar med mina sötingar imorgon, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0